Odchudzanie

Zbliżające się lato to pora na lekkie bluzeczki, krótkie spódnice i zwiewne sukienki. Niestety zimowe pozostałości tkanki tłuszczowej sprawiają, ze każda z nas bierze się za odchudzano. Każda z nas ma swój prywatny sposób na to aby odchudzanie odniosło oczekiwany skutek. Dla jednych, będzie to intensywny trening na siłowni, dla innych jogging, a dla jeszcze innych odchudzanie to drastyczna dieta. Są wśród nas tez takie, dla których jeden z wspomnianych sposobów jest niewystarczający. przestrzegają się wtedy również diety, jak i ćwiczeń.

I to właśnie taki zespół odnosi najlepszy skutek. Oczywiście należy też uważać, aby nie przeholować. Odchudzanie musi być mądre. W okresie diety nie należy zapominać o dostarczaniu do organizmu odpowiedniej jakości płynów. Najlepiej, żeby były to świeże soki i nie gazowana woda mineralna. dopiero co wyciśnięty sok dostarcza potrzebnych nam witamin i uchrania nas przed anemią.

Natomiast odpowiednia ilość wody mineralnej tj. około 1,5 l, nie pozwala na odwodnienie ciała. Podobnie jest z ćwiczeniami. Nie przesadzajmy z ich nasileniem. Nie da się zrzucić 5kg w ciągu jednego tygodnia. Zbyt natężony wysiłek może bardziej nam zaszkodzić niż pomóc. Nie trzeba się jednak zniechęcać powikłaniami. Po prostu nasze odchudzanie rozpocznijmy odpowiednio wcześniej.